Logo-level4-sense-marge

Kit Digital - Serveis i eines d’oficina virtual

El principal objectiu d’aquesta categoria és implementar en la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin una col·laboració més eficient entre els teus treballadors.

Funcionalitats i serveis

Col·laboració en equips de treball

Tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, proporcionar eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.

Emmagatzemar i compartir fitxers

Disposaràs de 1 TB d’emmagatzematge.

Compatibilitat amb dispositius mòbils

La teva solució serà compatible amb dispositius mòbils.

Calendari i agenda

Et permetrà organitzar un calendari i les teves tasques previstes.

Percentatges d'execució associats a les fases:
  • Primera: 70%
  • Segona: 30%
Import màxim de l'ajut:
  • 0 < 3 empleados: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)

  • 3 < 9 empleados: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)

  • 10 < 50 empleados: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)