Kit Digital - Serveis i eines d’oficina virtual
El principal objectiu d’aquesta categoria és implementar en la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin una col·laboració més eficient entre els teus treballadors.
Funcionalitats i serveis
Col·laboració en equips de treball
Tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, proporcionar eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
Emmagatzemar i compartir fitxers
Disposaràs de 1 TB d’emmagatzematge.
Compatibilitat amb dispositius mòbils
La teva solució serà compatible amb dispositius mòbils.
Calendari i agenda
Et permetrà organitzar un calendari i les teves tasques previstes.
Percentatges d'execució associats a les fases:
- Primera: 70%
- Segona: 30%
Import màxim de l'ajut:
0 < 3 empleados: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)
3 < 9 empleados: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)
10 < 50 empleados: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)